Shopping + Lön 😄

Hellooo gott folk ! 

Idag har jag jobbat som alla andra dagar ✌ Så glad att jag har mitt jobb för hade dött av att gå hemma i år (flera)år för man är lat efter gymnasiet haha ! Var hemma 2veckor efter studenten höll fan på dö ! Ångest har dock jobbat enda sen 13/14 ? Helg jobb dela ut reklam 👌✌ Glad för detta även haft sommarjobb sen jag fyllde 15 år ksk därför man har fåtr jobb senare och inte slöar som vissa andra 😂😂

---------------

Idag har jag shoppat skulle hitta vinterskor men blev inte så , så köpte annat 😂




Köpte en Jacka idag på Bikbok för har haft min gamla äckliga långjacka i typ 5år om inte ännu längre har ALDRIG hittat nån bra vinterjacka som är lång ! Men denna kostade 799kr från början å de var rea så fick den för 299kr å hade nog inte köpt den t fullpris nu köpte jag den för den var snyggare än min gamla trasa sen var den inte super snygg men sjuktvarm å helt ok ! Dåliga bilder men blev snabb bilder 😀😄

Köpte även 2 koftor en grå och en svart även en ny halsduk på Ginatricot köpte även ny deo på Kicks 👌✌ De har riktigt bra egna märken där ! 

 




Den rosa är väldigt stark i doften tröttnade snabbt på den lite för stark för min smak ! Den blåa är mer fräsh mild i lukten den rosa luktar väl blomma av någonslag 😛😛



Kommentera här: